Termék visszaküldése
Ha elégedetlen a www.lumea.hu -ról vásárolt termékekkel, és vissza akarja küldeni a csomagot, akkor a csomag kézbeítésétől számított 14 napon belül kell jelentkeznie a visszaküldés kérvényezéséhez.
A 14 napon belüli visszaküldési jogot a fogyasztói védelem 130/2000-es törvénye írja elő távszerződések megkötése és végrehajtása során.
A 14 napon belüli visszaküldés jogát azok az ügyfelek élvezhetik, akik online termékeket vásároltak a www.lumea.hu weboldalról.
Az ügyfélnek joga van a távszerzõdést egyoldalúan felmondani, 14 munkanapon belül, mindenféle büntetés és ok nélkül. A termékek visszaküldésének közvetlen költségei az egyedüli, ami az ügyfelekre róható.
Figyelem! A vásárlás 14 napon belüli visszatérítése csak az online megrendelt és futárral szállított termékekre vonatkozik.
A vásárlásról való lemondás joga nem vonatkozik a jogi személyekre.
A 14 napos határídőt a termékek kézbesítésének napjától számoljuk.
A termék visszaküldési eljárása a következő lépéseket tartalmazza:
- a megrendelés száma és a megrendelés dátuma;
- vásárlói adatok: név és vezetéknév, e-mail cím, amelyet a regisztrációhoz és az online megrendeléshez használtak a www.lumea.hu oldalon
- a termék / termékek vásárlását igazoló számla száma és kiállításának dátuma.
Visszaküldési feltételek:
A visszaküldött terméknek:
- ugyanabban az állapotban legyenek, amelyben kézbesítették;
- eredeti csomagolásban, minden tartozékkal együtt.
- a kopás, a módosítás vagy a fogyasztás nyoma nélkül.
Termékcsere
Azokat a megvásárolt termékeket, amelyek megfelelnek a visszaküldési eljárás kötelező feltételinek és a termékcserét lehetővé teszik, az eladó kicseréli a vevő eredeti megrendelésében meghatározott modellel. Amennyiben lehetőség van az azonos kategóriájú, magasabb értékű termék kicserélésére, akkor a különbözetet a vevő fizeti.
Különleges költségek és díjak a termék visszaküldésért:
A vevőt terhelő költségek:
- A termék visszaküldési és futárszállítási költségei, amennyiben a vevő a termék átvételétől számított 14 napon belül lemond a termék megvásárlásáról;
- Futárszállítási költség azon termékek újraküldéséhez, amelyek az eladó szerint nem felelnek meg a termék visszaküldési feltételeinek.
Abban az esetben, ha a termék hibásan, vagy nem megfelelően érkezik, a futárszállítási költség a vevőt nem terheli.
Mit tegyél, ha vissza szeretnéd küldeni a terméket?
1. Csomagold vissza gondosan a terméket, hogy épségben megérkezzen.
2. Töltsd ki a visszaigénylési űrlapot az adataiddal.
3. Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot a termék visszaküldés részleteiről
4. Add át az általunk küldött futárnak a csomagot.